The Borrowers Phenomenon (EDM) - Gloomer

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-the-borrowers-phenomenon-a-xenomorph-record-production

Na een tijdje afwezig geweest te zijn (sterfgevallen weeral), ben ik terug met een nieuwe track.
Gelieve niet alleen te luisteren en te commenten, maar ook eens opzoeken wat dat fenomeen betekent. Ik heb het namelijk al 100den keren meegemaakt, maar ik vind de oorzaak er niet van.

Veel luisterplezier ;)

mmm, repetitief.. damn, dat had ik niet verwacht.. okee, da's één.. twee : wat meer hoog in de drums.. Daar zal ik in de toekomst naar kijken, want aan dit nummer ga ik niets meer veranderen.

Thanks voor te luisteren en te commenten man, apprecieer ik van harte.. :)

jij produceert ook niet veel meer, zie ik..

Yeah! Jan is back! Welkom terug man en fijn je weer te zien.

Je track heeft weer het nodige energieniveau. Dat acid dingetje doet het hem voor me. Niets op aan te merken.

Ik heb het even opgezocht, ik kan je geen verklaring geven, heb het zelf nog nooit meegemaakt.

Ja, lekkere uptempo!

Gecondoleerd nog....
Sterkte ermee!

Dank je wel Scep, van harte.

Ja, het is hard geweest.. afgelopen week mijn lief tantetje begraven, dan nog een goeie vriend van me en natuurlijk mijn zuster :(

Maar het leven voor ons gaat verder, gelukkig is er muziek :dj:

Thanks man !

Yeah! Jan is back! Welkom terug man en fijn je weer te zien.

Je track heeft weer het nodige energieniveau. Dat acid dingetje doet het hem voor me. Niets op aan te merken.

Ik heb het even opgezocht, ik kan je geen verklaring geven, heb het zelf nog nooit meegemaakt.

Hey Dokter, fijn ook om jou weer terug te zien en te horen :)
Dank je wel voor de coole feedback, blij dat je'm goed vindt.

Ah jammer dat jij als dokter geen verklaring kunt geven.. dan kan niemand het, denk ik ;)

Het zou kunnen te maken hebben met tijd/ruimte breuken, maar mij gebeurde het nét iets te vaak, dus daarom denk ik aan Illuminati :maffia:

THANKS MAN !!

Back