Heb van de week voor het eerst gezongen en het schijnt volgens sommige niet zo slecht te klinken. 
Probleem is dat ik mijn stem totaal niet onder controle kan krijgen en geen idee heb wat wel en wat nooit haalbaar zal zijn.
Zoek dus een vocal coach (liefst omgeving Utrecht) die weet wat er uit mij te halen is.
Probleem met vocal coaches.. ze geven vaak een te positief beeld van de werkelijkheid en heb weinig zin geld uit te geven aan een kwakzalver die elke week zegt dat er dikke verbetering is maar werkelijk enkel geld aan het binnenharken is.
Iemand ervaringen of een adresje weten laat het weten.

Probleem is dat ik mijn stem totaal niet onder controle kan krijgen en geen idee heb wat wel en wat nooit haalbaar zal zijn.
Zoek dus een vocal coach (liefst omgeving Utrecht) die weet wat er uit mij te halen is.
Probleem met vocal coaches.. ze geven vaak een te positief beeld van de werkelijkheid en heb weinig zin geld uit te geven aan een kwakzalver die elke week zegt dat er dikke verbetering is maar werkelijk enkel geld aan het binnenharken is.
Iemand ervaringen of een adresje weten laat het weten.

wat ik hoor is dat je na 10 zinnen al moe bent.. als eerste moet je in super conditie zijn om te zingen. hop met die beentjes en drie marathons per half jaar rennen. ik bedoel natuurlijk je moet het veel doen. en geen jont meer in die hangmat. Je bent immers geen Amy ...de ene moet natuurlijk heel veel inspanning voor leveren om strak te zingen de ander doet het uit zijn losse pols.
Heb vroeger wat rap gedaan, dat was ik nu weer van plan eigenlijk maar misschien omdat ik ook wat ouder wordt de overstap heb gemaakt naar zingen.