Akai S3000XL

Status
Please reply by conversation.

#JK#

Ouwe rot
Ik ben opzoek naar een nette Akai S3000XL zonder verkleuringen, met of zonder opties.

wie heeft er 1 voor mij te koop in de regio van Haarlem-Leiden ??

s3000 dan? met 10 MB, outputs uitbreiding, scsi, 2 x harddisk, cdrom speler en een scsi kaart voor in PC plus nodige scsi kabels.

display verlichting zelf al vervangen.

s3000 dan? met 10 MB, outputs uitbreiding, scsi, 2 x harddisk, cdrom speler en een scsi kaart voor in PC plus nodige scsi kabels.

Deze persoon heeft foto's van een 3000xl van internet gehaald en beweerde dat het foto's van zijn sampler waren, alleen dan met een ander serienummer en nog een aantal excuses! Sorry maar dan heb ik er geen goed gevoel bij.

Ik vraag het hier niet voor niks heren, ik kijk zelf ook elke dag op MP, dus als je er zelf geen 1 voor verkoop hebt, reageer dan liever niet.

Deze persoon heeft foto's van een 3000xl van internet gehaald en beweerde dat het foto's van zijn sampler waren, alleen dan met een ander serienummer en nog een aantal excuses! Sorry maar dan heb ik er geen goed gevoel bij.

Die advertentie van die sampler uit weesp is niet van mij, die van mij staat hier op het forum.

Die advertentie van die sampler uit weesp is niet van mij, die van mij staat hier op het forum.

Ooh sorry man, zat door die specs echt ff in de war met die gene die m op marktplaats heeft staan :-/

Maar ik zoek echt een 3000xl

Bedankt in ieder geval!

Status
Please reply by conversation.
Back