(Jaren 80 Pop) Schoppenheer - Overal lawaai (en nergens rust)

Haha, prachtig, beetje Toontje Lager etc. Dat refrein is wel erg mooi, vooral in het staartje als je er twee andere akkoorden tegenaan gooit. In de coupletten leuke klankrijm. Inhoudelijk vind ik deze ook meer samenhangen dan je vorige brouwsel.

Een paar kleine details: In het intro hoor je de autotune (of wat het ook precies is net iets te duidelijk). En de zin rond 0:39 staat nu niet lekker op de beat, iets te lang voor het metrum.

thnx voor de feedback.
Ja het is autotune, ik kan helemaal niet zingen :)

Live zou ik dat nummer dan ook met een zanger doen.

Misschien had ik het subtieler kunnen auto tunen, maar ben geen auto tune expert

Indrukwekkende nummer man! Koptelefoon op, je had m'n aandacht het hele nummer. Goede sample en heerlijk tempo. Onderscheidend nummer in dit genre. Te serieus voor het jonge Cho, Boaz & Friends en Ronnie Flex publiek ;-)

Drums mogen wat mij betreft wat meer power hebben, voor de rest weer goed gedaan man :)

Klinkt nice. :D

Ik heb ook effe massapsychose beluisterd. Ook erg vet! Hoe heb je dat pitch-effect gedaan op je vocal rond 3:12 bij het nummer 'massa psychose' ?

Zeer nice beat, alleen de drums wat meer aanwezig/pompen. Vocals vind ik vervelend als ik eerlijk ben. Niet de juiste stem.

Back