WTF is dit?

Oplossing tegen overspannigspieken: stekkerdoos met overspanningsbeveiliging (heb er zelf twee met 10x uit)

Oplossing voor de wasmachine van de buurvrouw: opnemen als er niks gewassen wordt ('s nachts, als veel muzikanten tot leven komen)

hmm zo goed is dat stroomnet ook niet hierzo anders hadden we niet hele zomer die dreiging dat de stroom uit zou vallen. had ik net me VFX kon ik er nie mee spelen omdat me ma panischwas dat er diepvries zou uitvallen... goed stroomnet jongens.

tja wanneer is iets goed? als je echt een kaarsrechte spanning wilt hebben koop je toch lekker een batterij, volgens hebben de meeste apparaten tegen woordig genoeg electronica inzich om de boel rechttetrekken. en ruis op je spanning blijf je altijd wel houden.

zon speeltje is idd leuk als je echt een profi studio hebt, waar de rest ook op maximale prestatie is afgesteld.

Origineel geplaatst door Slipperman
hmm zo goed is dat stroomnet ook niet hierzo anders hadden we niet hele zomer die dreiging dat de stroom uit zou vallen..

dat is allemaal in nepperij, maar ook dit is een ander verhaal... hier is nl. dik geld mee verdiend... 8o)

o ik heb juist begrepen dat de energiebedrijven juist in de zomer zwaar verlies maken omdat de produktie van 1kwh z'n 1600 kost. maar omdat het in de winter juist andersom is dat ze er toch nog moeilijk winst opmaken.

Volgens mij valt het apparaat waar deze thread mee begon in de zelfde categorie als die cd die ik laatst in mijn handen kreeg, waarmee je je speakers kon schoonmaken!
Er stonden een aantal piepjes op de cd en die zouden speakersnoeren en de speakers zelf dus reinigen :dubbel:
Toen ik klaar was met lachen, bedacht ik me dat er in de high-end wereld (want zo´n product was het) er mensen zijn die dit ook écht geloven en er ook écht geld voor neer tellen.
Waarschijnlijk horen zíj ook het verschil voor en na de cd!:stupid

Origineel geplaatst door Niel

Oplossing voor de wasmachine van de buurvrouw: opnemen als er niks gewassen wordt ('s nachts, als veel muzikanten tot leven komen)

Sorry, was altijd s'nachts, is goedkoper met nachttarief...

Origineel geplaatst door Neo Land

bedacht ik me dat er in de high-end wereld (want zo´n product was het) er mensen zijn die dit ook écht geloven en er ook écht geld voor neer tellen.

Sorry, moet even snel een bedrijfje op gaan starten!:dj:
Let that money roll!(into my pockets)...

Origineel geplaatst door Neo Land

Waarschijnlijk horen zíj ook het verschil voor en na de cd!:stupid

Of coarse, that's it! Een paar klikjes aan 120dB en je kunt ze vertellen wat je wil, ze horen toch niets meer...:eureka:

Origineel geplaatst door bambamstudio

ja en wat is je conclussie?

is het voor jou nu zo moeilijk om iets te onderbouwen?

Is het voor jou nu zo moeilijk om on topic te blijven? Of iets aardiger te posten..

Origineel geplaatst door Kevin
Straks gaat er nog een sexfilm opgenomen worden van iemand die met zijn 909 bezig is 8o)
zou je denken?
mega.gif

Back