ozzy modular

dextah

Ouwe rot
Zit ik net naar de Osbournes te kijken zie ik die gekke Ozzy met een Modular freaken .
Het leek op een Arp 2600 alleen was hij helemaal zwart en hij leek ook wel groter .
Wie heeft het ook gezien ? Ben wel benieuwd wat voor bak dat was .
Was wel erg grappig trouwens .

ik zag het ook net!
"die gast heeft gewoon een fokking arp 2600" waren mijn woorden geloof ik... gevolgd door "ik zet er 10 euro op dat ie er helmaal, maar dan ook helemaal niks mee kan"
hoewel ozzy natuurlijk wel zijn eigen arpeggiator is, met die rare parkinson handjes van 'm.

Hahahaha, ik zag het ook net langskomen. Ik heb alleen gezien dat hij stond te vloeken dat hij het ding niet aan de praat kreeg!

Eric

gisteravond was die aflevering weer erop, hij zij ook dat ie 30 jaar geleden zijn nummers schreef (of zoiets) op die synth. Ik vond het ook wel dat er erg vette geluiden uit kwamen.

Nou ja ik zou geneigd zijn om te denken dat hij niet echt veel kan met dat ding, gezien de afelevering waarin hij zn multifunctionele afstandbediening niet eens begreep....
Ligt daar te hannesen voor zijn tv... en te vloeken:L

Origineel geplaatst door chrizz
gisteravond was die aflevering weer erop, hij zij ook dat ie 30 jaar geleden zijn nummers schreef (of zoiets) op die synth.

Ozzy en nummers schrijven?
De beste man schrijft niet eens zijn eigen teksten (ten tijde van Sabbath deed Geezer Butler dat en in zijn eigen band een heel lange tijd Bob Daisley - niet dat beide ooit gecredit zijn overigens).
Hij blijft echter wel een fenomeen en alles wat hij doet is van kwaliteit (mede door zijn gave steeds weer, waanzinnig muzikale bandleden te kunnen vinden).
:biertje:

Ik had het ook gezien ja.......en mijn woorden waar ook meteen ......ARP 2600 en:
"wedden dat ie met zijn verneukte geheugen niet eens meer weet wat ie er mee moet"

Tja en ballad sounds..........:confused:
HELL SOUNDS......:duivels:

Origineel geplaatst door Neo Land
Ozzy en nummers schrijven?
De beste man schrijft niet eens zijn eigen teksten

nou ja, hij zei het wel, het zijn niet mijn woorden. Ik geloof ook niet dat ie alles zelf heeft geschreven of gecomponeerd

Back