Culture friction EP // binnenkort via Bass Agenda

TFHats

Lidl
Zo ben je jaren bezig en zo kom je eindelijk een label tegen dat bij je past. Binnenkort via Bass Agenda mijn Culture friction EP.

https://soundcloud.com/tfhats/culture-friction-ep-coming-soon-on-bass-agenda

Tracklist:
1. &roid
2. Culture friction
3. I can't breathe
4. Culture friction (Miotek's dub)
5. I can't breathe (Slaves of Sinus remix)

Tof zeg!
Zo te horen is het meer een gevalletje elkaar gevonden hebben want je geluid past erg goed bij Bass Agenda en andersom enzo.
Zeker geen schande om opgenomen te worden in de galerij van Bass Agenda releases en artiesten.
Kom maar op met dat winkelwagentje! :okdan:

GentleG, dat zijn ze ook wanneer de release daar is. Dit is slechts de preview.

Raymond: Dank je wel! Grappig hoe dit soort dingen rollen. Robert (Tanzkonsol, Slaves of Sinus) had vorig jaar mijn naam gedropt bij Andy en toen heb ik Andy zelf maar eens benaderd. Hij was meteen enthousiast.

En, als ik brutaal mag zijn, hoe komen remixen door Miotek en Slaves of Sinus dan tot stand?
Wordt dat door het label geïnitieerd?

Gefeliciteerd TFhats :)
Vet dat je een plek gevonden hebt waar je je thuis voelt. !!!!

Deze spingt er echt het meest uit imo:
I can't breathe (Slaves of Sinus remix)

lekker! I can't breath en de remix daarvan zijn mijn favorieten. En moeilijk om een label te vinden voor Electro stijl muziek, maar dan zit je bij Andy goed :-) En niet verkeerd om bij zijn label uit te komen.

Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met deze release. Lijkt me gaaf om een label te hebben!
&roid vind ik het gaafst denk ik, maar de EBM-achtige remix van Tanzkonsol kan me ook zeker bekoren.

Back