• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

*NIEUW* Moog Minifooger MF Delay te koop 180Euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Laszlow

Nieuwkomer
Dit model is nog niet eens verkrijgbaar in nederland! altans niet de Delay variant. DUS Net uit de fabriek! Rede verkoop?
Ik had eerst het oude Delay model, daarvan is een chip stukgegaan, en toen met garantie en alles issie opgestuurd naar de moog fabriek. Nu vandaag krijg ik dus een gloednieuwe terug! maar nu was ik net van plan om een moog delay mf-104m te kopen. vandaar staat deze te koop. Meer info? Mail mij

Oja het is een Geweldig ding! ik heb de vorige(dus niet deze) extreem veel gebruikt.

nog net iets meer dan1 jaar Garantie bij Dijkman amsterdam

Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back