Wurly 200a

Status
Please reply by conversation.

liquidthrust

Onverbloemd
:peukie:

Had een tijd terug met deze verkoper hieronder contact gehad.. kan het niet meer terugvinden in de mailgeschiedenis wat hij ervoor wilde hebben (dacht 1500) maar hij staat tot nu toe nog te koop.. gewoon ff mailen zou ik zeggen..
Je weet nooit.. soms bieden mensen weleens niet functioneel mee op spullen (waarschijnlijk eigen belang oid)

http://www.tweedehands.nl/muziek/mu...rlitzer-200a-elektrische-piano-196955205.html

Dankje Pat, hij heeft een mailtje. Andere voorstellen zijn welkom :)

Ik heb nog steeds geen poly synth gekocht, omdat ik ze niet vind of te ver zijn. Een broertje voor de Rhodes mag ook hihi.

Een Wurly wordt jammer wat minder dan aangeboden als een Rhodes het wordt dus snel schakelen.

Qua gewicht zou je hem met een Yamaha CS50 kunnen vergelijken.. en een Rhodes met de CS80 maar een Wurly heeft dan toch meer funk naar mijn bescheiden mening.. en speelt (standaard) ook lichter/ lekkerder qua actie :)

Daar heb ik mijn Rhodes ook gehaald, als je op korte termijn iets zoekt beveel ik het aan. De kans zit er in dat je bij aankoop via een particulier alsnog bij een bedrijf zoals dit langs mag voor een onderhoudsbeurt.

Status
Please reply by conversation.
Back