[TRACK] weirdo-hip-trip-hop ofzo...

Soundtrooper

Lieutenant Korg
Hallo,

We hebben een eigenaardig probeerseltje gefabriceerd, ben zeer benieuwd hoe jullie hier over denken.

Tis een trip-hip-hop-weirdo-achtig iets......een Ierse rockzanger wou wel eens een avondje komen blèren, en na het nodige knip-en-plakwerk bleef er maar heel weinig van z'n "gezang" over...alleen wat rustig gebrabbel konden we gebruiken, voor de rest is 't meer een echte HARDrock-zanger....

http://stage.vitaminic.nl/special_soundtroopers/

Het ding heet : "Devils FRom Outer Space"

PS> het is dus (dit keer ;) ) geen Fonky Discooow House, zoals erboven staat....

zeker weird inderdeed... zit veel sfeer met een twist in iig
mega.gif

Tis ook een twisted zanger :D
Maar zelf waren we ook niet helemaal....eh.....nuchter :peukie: :biertje: :peukie: :biertje: :peukie: :biertje: :peukie: :peukie: :peukie: :biertje: :biertje: :biertje: :Z :Z :Z :Z

enge duivels...

enge duivels...

Ze komen, ze komen ~~~~~ nee, toch weer niet ! Owja, daar komen ze weer.....verrotte duivels uit de verre ruimte ook altijd :D

Grappig muziekske, dit wil ik wel es in de coffeeshop horen

Hehe, ff mp3'tje op een cdke branden en :walker: :peukie: :okdan:

=) Allemaal streams en downloads.....maar geen reviews....=)

Hoi Soundtrooper!!!

om mezelf te herhalen:
wie weet zal ik ook ooit kunnen zeggen zoals de tekst van je song: "I've seen them come, I've seen them rise"
Het is een heel maf trackje dat ergens het midden houd tussen lounge, chemichal brothers en "a touch of eighties"
(da laatste is geen groep, het eerste ook niet :P ).

Nu, in een poging constructieve kritiek te leveren...
erg veel kan ik er niet op aanmerken. In mijn oren is deze tracks, zoals vele andere van je, gewoon "af".
de mix klinkt goed, de geluiden passen wel op een maffe manier, geen structurele problemen of zo...

wat ik wel nog kwijt wil over het genre, is dat dit minder dansbaar is dan je vorige tracks.
Maar dit is geen probleem natuurlijk. Dat was misschien zelfs de bedoeling niet.
Hoewel ik enerzijds de neiging heb om te zegen dat je andere tracks een tikkeltje iets meer hebben,
ben ik anderzijds geneigd mijn woorden in te slikken. want het is best leuk eens iets lounge-achtigs te
horen dat een weirde richting ingaat en uiteindelijk zeer origineel is.

het enige wat ik zou willen opmerken is dat het einde een beetje... hoe moet ik dat zeggen? onaf is?
ik heb het gevoel dat daar nog iets mag aan toegevoegd worden, of veranderd aan worden, of een verassing
in mag zitten...
maar dat is dan ook mijn persoonlijke mening en het is zeker geen noodzakelijkheid om een geslaagde track te hebben.

anyway, aangezien ik hier alweer een veel te lange post aan het typen ben,
ga ik jullie laten en nog
wat verder van de zon genieten aan de kust.
de laatste week heb ik met dit neo-tropische weer al veel te veel binnen gezeten.

have fun en doe zo verder Soundtrooper!!

:doei:
cloudy

Back