Hallo

Maarten Vos

Ingeburgerd
Dag allemaal,

Heb me zojuist aangemeld hier, verzamel al een tijdje synthesizers..
Aangenaam, ik ben Maarten Vos en speel cello, live electronics + synthesizers (live).
Ik ben te vinden op facebook voor meer info over wat ik doe! https://facebook.com/maartenvoscellist
Ik ben op zoek naar een polysix, als iemand er een heeft liggen?!
Onderstaand fototje op Motel Mozaique 2015. Cello, Vermona DRM,Minibrute, persephone, volca keys, moog, monotribe, en midikeys.
Maarten%20Vos%201.jpg

Laatst gewijzigd:
Hey Maarten, welkom op het Synthforum!

Voor die Polysix zou je het best HIER even een nieuwe draad kunnen maken.

:)

Welkom!

Heb ik je niet eens een keer op zondagochtend voorbij zien (en horen) komen op TV bij Vrije geluiden? Werd ik toen erg blij van!

In ieder geval veel plezier hier!

Bericht door een moderator:
Hi Maarten,

Enigszins verlaat, maar niet minder gemeend: Namens het gehele moderator team heet ik je van harte welkom op hèt Nederlandstalige Synthforum. Leuk dat je erbij bent.

attachment.php

Kijk rond, lees mee, stel vragen of beantwoord ze, deel je mening, koop of verkoop je gear en vergeet vooral niet om af en toe je eigen brouwsels te posten. Als je vragen hebt over de werking van het forum, kun je hier al veel antwoorden terugvinden. En natuurlijk kun je de leden van het moderator team altijd rechtstreeks benaderen door een persoonlijk bericht (PB) te sturen, mocht je er niet uitkomen. We zijn herkenbaar aan de vetgedrukte gebruikersnamen.

Heel veel plezier hier!

Doc

Back