VST downloaden en opslaan in FL Studio 11

Synthawii

Nieuwkomer
Ik heb verschillende YouTube filmpjes bekeken, maar krijg het niet voor elkaar om de trial version van Varazdin Orchestral op te slaan in FL Studio 11. Na het downloaden komt het in WinRAR terecht. En als ik daarop klik komen alle samples van de verschillende instrumenten als map tevoorschijn. Ik zie nergens een .dll file, of .exe. Verder wordt de map Varadzin Orchestral aangegeven als free.zip. Ik zie ook geen setup. Zou iemand me kunnen helpen het via TeamViewer te doen?

Zit er niet gewoon een manual bij?

Oke, thnx. Ik had hier ook nog installatie CD's liggen met orkest samples. Het was me eerst niet zo duidelijk in welke directory (mappen/folders) ik ze moest opslaan. Bij toeval ben ik erachter gekomen. Default folder: program files (x86) --> fl studio 11 --> data --> patches -->plugin presests --> VST. En het verschil tussen destination folder en default folder is me nu ook duidelijk via een tutorial op YouTube. Alleen als ik de orkest sample aanklik in de browser, links... krijg ik in de browser geen opsomming van alle orkest samples, maar ik moet via de rechtermuisknop het software programma openen van IK Multimedia, en via dat software programma kan ik de instrumenten selecteren en toevoegen in de step sequencer. In de step sequencer staat dan alleen de naam van de orkest samples: Philharmonik. Is dit zoals het hoort? Groeten!

Back