• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Anatek Windmachine

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Denniz

Nieuwkomer
Dag Synthvrienden,

Ik was eens aan het kijken of ik nog wat bijzonders had liggen... ik vrees van wel!

Een Anatek Windmachine!

Dit apparaat is extreem zeldzaam! Het is een converter voor midi om een windcontroller of breathecontroller aan te sluiten, zoals op de Yamaha DX7. Ik heb er helaas geen OVP of kabels, ed. bij, maar het apparaat verkeerd in absolute nieuwstaat.

Het is de mogelijkheid om op iedere MIDI-machine een breathcontroller aan te sluiten! kortom: door blazen, kun je bepaalde midi-zaken regelen als aftertouch, Volume, vibrato, ed.

Prijs: geen idee, hij wordt ook al lang niet meer gemaakt. Wie heeft er belangstelling voor?

mvg. Dennis, keyboardplayer bij Lords of The Backstage, Marillion tributeband.

verdere beschrijving: This little box allows you to use a breath controller with any MIDI instrument. It has long been out of production, so here is a rare opportunity to buy one!

The Wind Machine is connected in series between two MIDI instruments (e.g. a controller and another synth or rack module), and has MIDI in/out jacks for that purpose.
It has a breath controller input.
Power is supplied by the included external power supply.
This is a very small box, about the size of a small cigarette pack, so it's very unobtrusive.

Bericht door een moderator:
Graag toch een richtprijs vermelden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back