Extended manual Roland TR-8 met "hidden features"

screech powers

Stamgast
Heeft er toevallig iemand een extended handleiding waarin alle nieuwe functies van na de updates alsmede de "hidden features" staan beschreven?
Alle informatie die ik online vind staat nogal versplinterd verspreid over het web en het zou fijn zijn om alles in één documentje te hebben!

Dank!

Laatst gewijzigd:
Wel grappig dat je manual zo pauper is dat mensen alles wat je vergeten bent gaan omschrijven als "hidden features" ....

Wel grappig dat je manual zo pauper is dat mensen alles wat je vergeten bent gaan omschrijven als "hidden features" ....

Manual? Je bedoelt dat vodje wat je erbij krijgt? Het is niet eens een 'quick start' hoor.
Op zich jammer dat daar zoveel op wordt bespaart. Vroeger stond het vol met tips and tricks enz enz,
maar die tijden zijn voorbij (bij Roland at least).

Ik,heb t niet echt gelezen, maar veronderstel dat de sidechained sound uit de tr8 komt en dus niet meer apart naar de mixer kan?

Ik,heb t niet echt gelezen, maar veronderstel dat de sidechained sound uit de tr8 komt en dus niet meer apart naar de mixer kan?

Die gaat naar de main outs, net als delay en reverb. Maar wat bedoel je met 'niet meer'?

Stel dat de sidechain gewoon een aparte out had ipv uit de tr8 zijn stereo te komen. Dan kon je je basslijn nog apart naar de mixer routen

Stel dat de sidechain gewoon een aparte out had ipv uit de tr8 zijn stereo te komen. Dan kon je je basslijn nog apart naar de mixer routen

Ja, dat zou mooi zijn... Maar je zei "niet meer", kon het in het begin dan wel?

nee, vast niet :)

Als je per se wilt, kun je alle geluiden naar output 3 & 4 sturen zodat de gesidechainde zooi los uit main L/R komt.

Back