FF voorstellen

RR8

Nieuwkomer
Hallo, ik ben Ruud, gitarist, bassist en toetsenist en ik woon in Almere. Naast het spelen op mijn gitaar, bas en keyboard, hou ik mij erg bezig met het maken van backing tracks. De backing tracks gebruik ik als basis voor live optredens in de nabije toekomst met mijn trio, aangevuld met live gitaar en keyboard spel.
Ik hou mij daarom graag uren bezig met het maken c.q. verwerken van midi’s. Ik gebruik daarvoor nu nog Sonar 6. Die midi's gebruik ik dan weer voor het maken van de audiotracks. Daarvoor gebruik ik Samplitude en diverse plug-ins. Met de tijd wil ik overstappen naar Pro Tools.

Welkom:biertje:

Tenzij je data wilt uitwisselen met commerciele studio's, is pro tools een erg dure oplossing voor wat je wil bereiken.

En welkom, inderdaad!

Bericht door een moderator:
Dag Ruud,

Enigszins verlaat heet ik je mede namens het gehele moderator team van harte welkom op hèt Nederlandstalige Synthforum. Leuk dat je erbij bent.

attachment.php

Kijk rond, lees mee, stel vragen of beantwoord ze, deel je mening, koop of verkoop je gear en vergeet vooral niet om af en toe je eigen brouwsels te posten. Als je vragen hebt over de werking van het forum, kun je hier al veel antwoorden terugvinden. En natuurlijk kun je de leden van het moderator team altijd rechtstreeks benaderen door een persoonlijk bericht (PB) te sturen, mocht je er niet uitkomen. We zijn herkenbaar aan de vetgedrukte gebruikersnamen.

Heel veel plezier hier!

Doc

Back