Goeiedag allemaal

AvK

Nieuwkomer
Mijn naam is Aart ik kom uit Leiden ben 58 jaar oud en was een jaar of 15 geleden een goeie muzikant, speelde v.n. Jazz, zuidamerikaanse muziek erg leuk allemaal speelde door heel Nederland met diverse muzikanten.
Ben een jaar of 15 geleden vertrokken uit NL omdat ik het hier niet meer zag zitten, ik ben naar azie gegaan om daar les te geven in Thailand en Laos, erg leuk ik had dat nooit willen missen, sinds een paar jaar weer terug en langzaam komt de behoefte weer terug om muziek te gaan maken, een deel van mijn spullen heb ik verkocht
maar een deel heb ik ook nog en ben van plan om dit snel aan te gaan vullen, ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen.
take care,
Aart

Hoi Aart,

Het label 'muzikant' kun je volgens mij nooit echt van je af peuteren, dus dat komt vanzelf wel goed. Misschien wel leuk om te weten waar je interesse specifiek in synthesizers vandaan komt op dit punt?

Pim

Bloed kruipt waar het niet gaan kan :D.

Welkom!

l.jpg

Cheers,
Exo. :mega:

Hoi Aart,

Het label 'muzikant' kun je volgens mij nooit echt van je af peuteren, dus dat komt vanzelf wel goed. Misschien wel leuk om te weten waar je interesse specifiek in synthesizers vandaan komt op dit punt?

Pim
Ik heb altijd dwarsfluit en windcontroller gespeeld, zelfs een klassieke opleiding(fluit) gehad op het conservatorium in Den Haag.
Ik had een WX 5 en een VL1m ik zoek een nieuwe toeter eigenlijk, synths, versterkers en boxen heb ik allemaal nog.
Allemaal kwaliteit van Yamaha.
Ik sta in dubio om of een nieuwe WX5 op de kop te tikken of de nieuwe ewi 5000 wat is wijsheid ???

Back