• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

futuremusic cds 90ties

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

macha

Stamgast
mijn old school sample cd collectie en midi files op floppies vlogen de deur uit.
jaja de nineties are back.

Ben nog niet klaar met opruimen dus doe r je voordeel mee.

mijn verzameling future music cds uit de jaren 90 en begin 2000 in jewel cases mag ook weg. plus een stuk of 10 van recentere datum in kartonnen hoesjes.
zitten vol met samples natuurlijk en geven een mooi beeld van de muziek technologie van die tijd. Ook veel demo tracks op te vinden van nu bekende namen.

meer dan 50 stuks incl een stuk 0f 10 geluidseffecten cds.
Je krijgt weer ook nog een mooi houten cd kastje bij waar ze bijna allemaal in passen.

de hele collectie mag weg voor 59 euro

t is flink wat dus ophalen is misschien handiger maar bij groot enthousiasme uit verre contreien wil ik wel versturen als je wat over hebt voor het inpakwerk. :) ohalen in a'dam. ( kun jew meteen ff sail doen:D ) grtz macha

ik wil kastruimte dus dit cdrack vol met meer dan 50 futuremusic cds / cdroms mag weg voor 39 euro

Nou vooruit 2 tientjes voor dit cd rack met bijna 60 future music cds, vol met samples en pure 90ties nostalgie.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back