mijn old school sample cd collectie en midi files op floppies vlogen de deur uit.
jaja de nineties are back.
Ben nog niet klaar met opruimen dus doe r je voordeel mee.
mijn verzameling future music cds uit de jaren 90 en begin 2000 in jewel cases mag ook weg. plus een stuk of 10 van recentere datum in kartonnen hoesjes.
zitten vol met samples natuurlijk en geven een mooi beeld van de muziek technologie van die tijd. Ook veel demo tracks op te vinden van nu bekende namen.
meer dan 50 stuks incl een stuk 0f 10 geluidseffecten cds.
Je krijgt weer ook nog een mooi houten cd kastje bij waar ze bijna allemaal in passen.
de hele collectie mag weg voor 59 euro
t is flink wat dus ophalen is misschien handiger maar bij groot enthousiasme uit verre contreien wil ik wel versturen als je wat over hebt voor het inpakwerk.
ohalen in a'dam. ( kun jew meteen ff sail doen
) grtz macha
jaja de nineties are back.
Ben nog niet klaar met opruimen dus doe r je voordeel mee.
mijn verzameling future music cds uit de jaren 90 en begin 2000 in jewel cases mag ook weg. plus een stuk of 10 van recentere datum in kartonnen hoesjes.
zitten vol met samples natuurlijk en geven een mooi beeld van de muziek technologie van die tijd. Ook veel demo tracks op te vinden van nu bekende namen.
meer dan 50 stuks incl een stuk 0f 10 geluidseffecten cds.
Je krijgt weer ook nog een mooi houten cd kastje bij waar ze bijna allemaal in passen.
de hele collectie mag weg voor 59 euro
t is flink wat dus ophalen is misschien handiger maar bij groot enthousiasme uit verre contreien wil ik wel versturen als je wat over hebt voor het inpakwerk.
ohalen in a'dam. ( kun jew meteen ff sail doen
) grtz macha