• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

M-Audio Venom

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik verkoop mijn M-audio Venom, tof apparaat met dik geluid en met een geluidskaart erin!
Ik gebruik hem als synth en als Midicontroller, maar als synth te weinig. Ik verkoop hem omdat ik wil gaan naar een kleinere Midi controller die minder in de weg staat :)
Ik heb ook de laatste versie van de software editor voor je, hierdoor kan je op bijvoorbeeld je laptop via USB heel makkelijk nieuwe patches maken.

Ik heb de doos ook nog.

Voor meer informatie zoek voor reviews op youtube: M-audio Venom Sonic Lab

Je kan hem ophalen en horen, of ik kan hem versturen met de kosten en risico voor de nieuwe eigenaar.
Richtprijs 125 euro of doe een realistisch bod. Stuur een PM!

$_84.JPG

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back