• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TR-626, uitgebreid gemod.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Timbob

Nieuwkomer
Hoi! Ik verkoop mijn Roland TR-626 drumcomputer, die uitgebreid is gemod met behoud van alle originele functies.

2r41xkx.jpg

30nbzv9.jpg

e84c9u.jpg

2hf8668.jpg

v4nxa9.jpg

Op de foto's is te zien wat er allemaal toegevoegd is. De modificaties bevatten onder andere:

Volumecontrol per kanaal
Origineel zijn de voices niet direct aan te passen qua volume. Nu kan je ze per knop van 0 naar normaal naar overdrive draaien

Grote selectie aan bend points
Direct verbonden met de main chip voor een grote variatie aan bends en glitches

Kleine patchbay
Voor het combineren en beperken van signalen

Effectswitches
Twee Pitch switches, gate override en flam

Gate inputs
Voor het doorsturen van de rauwe chip data door de gates van de drums, en het sturen van extern geluid door de drumcomputer

Kanaal switches
Direct kanalen uit en aan zetten

Div Inputs
Met deze inputs kan je een behoorlijk zware bass synth van de drumcomputer maken

Houten case
Het beter handwerk ;)

Het valt allemaal wat lastig uit te leggen in zo'n stukje tekst natuurlijk, daarom heb ik ook een filmpje op youtube staan waar ik een jam heb met de drumcomputer. (, Het is een beetje langdradig, dus ik zou er een beetje doorheen skippen, tevens is het beeld heel slecht, want m'n computer wilde niet meewerken...)

Als er vragen zijn, stel ze gerust. Ik kan de drumcomputer versturen of je kunt 'm ophalen in Utrecht zodat je meteen een demonstratie krijgt.
Incl adapter, exclusief patch kabels (Patchen kan met normale tulp kabels).

Het zou mooi zijn als hij rond de 350,- de deur uit gaat, wat qua materiaal en uren allerminst redelijk is. Maar aangezien geld hard nodig is: Kom gerust met een bod. :koffie:

Nog steeds te koop! :P
Doe een leuk bod als je de vraagprijs te hoog vind, hij moet er toch echt een keer uit.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back