• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

S5000, MPC2000XL, Neptune, 19"Rack, SX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

lo-fi

...Het maakt geluid...
Voor de overzichtelijkheid even alles wat ik kwijt wil in 1 thread:

Akai S5000
Nog steeds de absolute shiznit op hardware sampler gebied, maar bij mij vervangen door 'n S6000 (nog net iets meer de shiznit).
Met USB board + Ak.Sys, 40mb RAM, 9.2 gig harddisk (intern), SCSI CD-Rom Drive, en sample CD's.
Front panel en display smetteloos, bovenkant heeft 'n paar van die typische rack-krasjes. Eerste eigenaar.
Als je denkt 'wat weinig RAM' dan weet ik nog wel 'n winkel waar je 'm voor 'n paar tientjes vol kan proppen.
960 Euro

Akai MPC2000XL met output board, 32mb RAM, interne 100mb
zipdrive en 2 zipdisks. In doos met handleiding.
960 Euro

Cubase SX voor OSX en VST 5.1
Installatie-CD's, dongle, handleiding en hele papierwinkel, inclusief registratiekaart, nog niet ingevuld dus lekker makkelijk.
De VST 5.1 CD mocht ik houden toen ik SX kocht, dus die krijg je erbij voor je neefje die nog OS9 draait.
490 Euro

Spectral Audio Neptune
Absolute nieuwstaat, in doos, met handleiding en aankoopbon.
Eerste eigenaar, alleen in rookvrije studio gebruikt.
290 Euro

QuickLok 19" Rack
10 Units hoog, Tafelmodel. Met 'n zwikkie van die schroefjes enzo erbij.
Het is die met de 'gebogen' hoek, dus niet die met die ronde
buizen waar de vierkante buizen op gelast zijn....Snapbedoel?
25 Euro

[Offtopic]
CD Brander uit QS G4
Wegens aanschaf DvD brander. 24x speed.
35 Euro

NB: Dit zijn al 'synthforum-prijzen' dus reken er niet op dat je nog erg veel kan afdingen. Package-deals krijgen natuurlijk wel voorrang...

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door enyo-dog
lo-fi.
waarom doe jij je mpc2000xl weg?

Omdat ik eigenlijk toch alles op mijn S6000 doe. Mocht ik ooit weer willen MPC-en, dan schaf ik over 'n paar maanden wel 'n MPC-1000 aan. Ik zag trouwens in 'n andere thread dat jij 'n SMPTE chip wilde kopen... Weet je wel wat een SMPTE-chip is?

Quicklok is vrijwel zeker verkocht.
S5000 ook.

Wat betreft de andere advertenties: Bieden mag... :)

met een smpte chip kan je toch muziek en beeld bij elkaar voegen ofzo iets?
heb het me laten vertellen door een gast van mh.

QuikLok is nu echt weg.

(O/T: zoiets ja, enyo-dog. Via SMPTE kun je je MPC aan professionele video recorders synchroniseren. Was je dat van plan dan? Tegenwoordig gaat vrijwel alle video-editing digitaal, dus dan kun je veel makkelijker via Midi syncen...)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back