• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Beat Thang

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DungBeatle

Ouwe rot
Mijn Beat Thang laat ik gaan.. 450 euro's. Te weinig gebruikt, 1ste eigenaar (gekocht bij Bax). Geen rook noch koffie noch drugs gezien. Nul krassen/vuil, en alles werkt perfect (pads, encoders perfect). Originele verpakking.

Ben geïnteresseerd in een oudere groovebox, bvb Roland MC-909, dus ruilen zeker een optie.

De Beat Thang voor mij was ietsje te modern qua sounds.. ben meer van de 70s/80s generatie, dus :gaap:

Nog steeds TK.. maar ruil optie voor MC-x0x geen optie meer (heb een MC-909 gevonden). Misschien ruilen voor een 16-track mixer zoals Yamaha MG16XU of groter..?

Prijs verlaging: 375 ronde prijs. In perfecte staat. Kan via Kiala goedkoop naar Nederlands of Belgisch adres verstuurd worden in originele verpakking.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back