Gezocht: Quiklok Z-Stand (dubbel)

Status
Please reply by conversation.
Laat gebruiker conso je maar even uit de droom helpen dan.

In mijn advertentie staat een Tascam mixer, en daarbij duidelijk vermeld, vaste prijs € 175. En bij de Quik Lok tafel staat € 125. En samen voor € 300, staat er ook. Dat zal voor een Belg ook duidelijke taal moeten zijn lijkt me?

Wanneer jij dan een verhaal komt ophangen dat je uit Belgie komt, in het weekend in A'dam naar een festival gaat en dan een afspraak met me wilt maken voor de maandag en dan 'misschien' langs komt, en dan voor € 200 Euro de set wilt meenemen, dan is het bij mij heel snel klaar.

Ik heb je na je eerste bericht op mijn negeerlijst gezet, en ontvang dan je verdere pb's niet meer.

Het was ook maar gewoon een voorstel. U had op zijn minst het precieze adres kunnen doorgeven en verduidelijken dat die prijs ver beneden uw minimum lag ipv me in het ongewisse te laten. De mixer heb ik intussen op eBay in België gevonden.

De staander wil ik alsnog kopen voor de vermelde vraagprijs - dat is wat ik een week later nog gestuurd heb en dan had u hem al lang verkocht.

Excuses van mijn kant & ik hoor graag verder van u!

Laat gebruiker conso je maar even uit de droom helpen dan.

In mijn advertentie staat een Tascam mixer, en daarbij duidelijk vermeld, vaste prijs € 175. En bij de Quik Lok tafel staat € 125. En samen voor € 300, staat er ook. Dat zal voor een Belg ook duidelijke taal moeten zijn lijkt me?

Wanneer jij dan een verhaal komt ophangen dat je uit Belgie komt, in het weekend in A'dam naar een festival gaat en dan een afspraak met me wilt maken voor de maandag en dan 'misschien' langs komt, en dan voor € 200 Euro de set wilt meenemen, dan is het bij mij heel snel klaar.

Ik heb je na je eerste bericht op mijn negeerlijst gezet, en ontvang dan je verdere pb's niet meer.
Het spreekt overigens toch voor zich dat ik niet toevallig iedere week in Amsterdam kom? Ik was er in elk geval dat weekend, met de wagen, dus hadden we best iets concreet kunnen afspreken ipv dat u me meteen ging negeren. Ik zou me wel aanpassen indien nodig.
Nu u dan plots wél uw woonplaats aan uw openbaar profiel heeft toegevoegd, blijkt het geen optie :doei:

Ik geloof dat er ook nog redelijke en vriendelijke verkopers zijn op dit forum? :)

Status
Please reply by conversation.
Back