Fenix II

Details? je bedoelt de advertentie tekst?

Kenmerken
Conditie : Zo goed als nieuw
Beschrijving

Aangeboden wegens verkleinen set-up, mijn in nieuwstaat verkerende Fenix II (semi-)modulaire synthesizer.

Deze unieke synth is in zeer beperkte oplage op voorintekening geproduceerd. De vraag was veel groter dan het uiteindelijke aantal beschikbare exemplaren.

Mijn exemplaar is voorzien van de mooie houten zijpanelen. De voeding en handleiding zitten er vanzelfsprekend ook bij.

Voor € 5.750 op te halen. (Het meest recent verkochte exemplaar op Ebay Fr. verwisselde voor ruim € 6.600 van eigenaar.) Foto's van dit exemplaar volgen binnen enkele dagen.

Nee, de M5N. Maar er staat volgens mij nergens een M5N te koop momenteel.

Tip voor Pro-Logic: Druk de ctrl toets in en dan tegelijk de letter c, ga naar het vakje hier in synthforum en druk dan de ctrl toets in en de v. Van Victor. Zo is het mijn vader laatst ook gelukt.

Tip voor Pro-Logic: Druk de ctrl toets in en dan tegelijk de letter c, ga naar het vakje hier in synthforum en druk dan de ctrl toets in en de v. Van Victor. Zo is het mijn vader laatst ook gelukt.

vergeet niet eerst het geen te selecteren wat je wil kopiëren ;)

Bert had er veel meer voor kunnen vragen, maar gelukkig zijn er ook niet inhalige mensen op de wereld.

ik ben erg blij met de toenmalige prijs, geniet er nog altijd erg van
het is wel een synth waar je voor gaat of niet, geen beginners spul, maar oh zo veelzijdig en lekker klinkend.
een geslaagd product zogezegd

Ben er ook blij mee t s oldskool modulair je moet keihard werken om er iets fatsoenlijks uit te krijgen niet te vergelijken met eurorack waar 't al bijna kant en klaar uitkomt uit een module.

Maar als je een "default " ingeprikt dan blijft de sweetspot ruim aanwezig valt me op
Hij verveeld ook niet snel :-)

Heb ook al geprobeerd wat eurorack er bij te plaatsen maar decoupeerzaag komt wat moeilijk door de frontplaat heen met al die bananen

Ben er ook blij mee t s oldskool modulair je moet keihard werken om er iets fatsoenlijks uit te krijgen niet te vergelijken met eurorack waar 't al bijna kant en klaar uitkomt uit een module.

raar he dat t soo goed loopt in euro rack format land ;] de eene ritchi devine beat na de andere wordt gecovered; ]
geefniks beter zelfs ;]

Back