Gratis course synthesis using reaktor

Ziet er goed uit. Dank voor de tip!
Maar als ik doorlees dan zie ik dat het 600 dollar kost om te volgen? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Ziet er goed uit. Dank voor de tip!
Maar als ik doorlees dan zie ik dat het 600 dollar kost om te volgen? Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Ja het is inderdaad erg goed (heb de eerste sessions gevolgd). Dat dacht ik in eerste instantie ook maar het werkt als volgt.

- De cursus is geheel gratis, je hebt dan toegang tot al het materiaal en alle resources.

- Wil je ook dat je werk nagekeken wordt dan betaal je een abonnement van $7 per maand. Je kan dan ook bij alle andere cursussen die ze aanbieden materiaal inleveren.

- Die $600 is als je ook credit wilt krijgen die mee tellen als studie punten, maar dit geldt alleen in Amerika dus daar hebben we niet zoveel mee te maken. Komt omdat kadenze samenwerkt met een aantal amerikaanse universiteiten.

tl;dr. Wil je dus alleen de video's volgen en de opdrachten zelf maken zonder dat ze worden nagekeken dan is het geheel gratis.

Super! Bedankt voor je uitgebreide uitleg! Zo kan je meteen Reaktor leren kennen, het zit in mijn Komplete maar ik heb er nog nooit iets mee 'gebouwd'.

Ja, leuk. Ben met de eerste 'session' bezig, en het valt me niet tegen dat het al meteen behoorlijk de diepte in gaat tijdens de introductie. Lijkt me erg leerzaam om verder te volgen.

Back