• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland SRX-01 Dynamic Drum Kits en 64MB sample Ram voor oa XV5080

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

felshout

Stamgast
De SRX-01 Dynamic Drum Kits, legt zich toe op dynamische kwaliteits- drum- en percussieklanken er zijn tot 4 velocity split stereo layers mogelijk. Ik gebruikte het board vooral om drums over de extra uitgangen van mijn XV-5080 te sturen en zo de computer te ontlasten. Promo: https://www.youtube.com/watch?v=rlDLWASL5oA Ik heb alleen het board, ik heb geen doos meer bij.

Deze geheugenuitbreiding kan zelf worden geïnstalleerd. Compatable met, Fantom-S series, Fantom-X series, Fantom-XR rack unit, Juno-G, Juno-Stage, RD-700, RD-700SX, and RD-700GX, V-Combo, G-70, E-80, Roland MC-909, SonicCell module, XV-88, XV-5050, XV-3080, and XV-2020 modules, XV-5080, V-Studio 700

Bevalt de volgende kits: 1 Poppin KIT 2 StdRock1 KIT 3 TightRck1KIT 4 StudioJz KIT 5 Latin KIT 6 BigRock1 KIT 7 Pwr Blld KIT 8 TightRck2KIT 9 Dry Rock KIT 10 StdRock2 KIT 11 OhBabyRckKIT 12 StudioFatKIT 13 RoomBlld KIT 14 Big Blld KIT 15 BigRock2 KIT 16 All Beef KIT 17 Disco KIT 18 VintagFnkKIT 19 Phunque KIT 20 70JzFunk KIT 21 Jazz Mix KIT 22 DynBrush KIT 23 70'sBrushKIT 24 PwrBrush KIT

Vaste prijs, 125€. Als je een XV 5080 heb kan je er gratis 64MB sample geheugen bij krijgen (heeft altijd prima gewerkt) Af te halen of te verzenden tegen kosten. Betalen met paypal ook mogelijk.
evt 64MB sample Ram los, 20€.

Een keer even omhoog.

Als je graag iets wil ruilen ik ben vooral geïnteresseerd in euro rack DIY modules, KITs PCB mag evt niet afgebouwd zijn maar wel naar waarde.

voorkeur voor Turing Machine

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back