Gezocht: Boss SP-202 Dr. Sample

Status
Please reply by conversation.
ik heb er een, maar de vraag is of je bod me gaat overtuigen 'm weg te doen. Ik veronderstel dat ze niet veel opbrengen, kan ik 'm beter houden. Er zit een geheugenkaart bij die ook in mijn jp 8080 past en de adapter dient ook voor andere roland stuff.
Probeer eens een bod via pm ;)

He klinske, de vraag die je jezelf moet stellen is heb ik dat ding nodig en wanneer heb ik hem voor t écht laatst gebruikt.
Volgens mij praat je meer over gear dan dat je het daadwerkelijk gebruikt.. Kan je beter die jongen een plezier ermee doen!

Like a G.

Heb iig een (soort van) bod gedaan. Ik wacht nog op antwoord.

He klinske, de vraag die je jezelf moet stellen is heb ik dat ding nodig en wanneer heb ik hem voor t écht laatst gebruikt.
Volgens mij praat je meer over gear dan dat je het daadwerkelijk gebruikt.. Kan je beter die jongen een plezier ermee doen!

Zoals ik al schreef: elk zijn mening, maar ik ben gehecht aan mijn spullen. Herinneringen enz en ik heb geen geld nodig. Ik denk er nog even over na.

Ik begrijp de frustratie niet hoor. Mensen zoals ik, zorgen ervoor dat er toestellen zijn in goeie staat, van vroeger. Vroeg of laat komt dat beschikbaar. Geduld is een deugd. Ik zal m nog eens testen en als ie me niet biedt wat ik hoop mag je m kopen.

Dus eigenlijk moeten we je dankbaar zijn omdat jij apparatuur opkoopt, die amper gebruikt om ooit eens te verkopen?

Lees je eigen redenatie eens terug.. Je helpt die jongen niet aan een SP202 maar je houd hem een bot voor, je geeft niet om geld maar je wil wel een hoog bod van hem ontvangen om met het geldbedrag het verliezen van herinneringen te rechtvaardigen.

Soms kan je je hersenscheetjes beter in je kamertje laten..

Ik ga er niet verder over discussiëren, ik heb die ooit nieuw gekocht. En jaloers zijn mag, ik droom ook, ik heb ook gear lust die onbereikbaar is. Ik zeg toch dat ik verkoop overweeg. En ja, ik reageer ook op jou omdat je eerder me al aansprak over een Sl1200. Ik ga er niet verder op in. Het is niet omdat de spullen momenteel niet gebruikt worden, ze geen toekomst krijgen hier - ik hoop te verhuizen en dan heb ik meer ruimte.
Ik heb van bijna alles wat ik verkocht heb spijt.
trouwens, met zulke opvatting moet je wel een hekel hebben aan verzamelaars. Ik zie het eerder als een garantie dat dingen over x aantal jaar nog te vinden en bewonderen zijn. Ook dat is liefde voor instrumenten.
Arv heeft recent zijn re 201 deels 'aangeboden' met dezelfde gedachtengang en houdt 'm ook. Soms helpen zulke posts net om de dingen opnieuw te waarderen die in de kast liggen. En los daarvan, deze topic krijgt nu extra aandacht wat meer mensen bereikt, meer kans voor de TS op een sp202.
Niet eens? Zo gaat dat in 't leven. Succes met alles wat je doet.

Gear jaloezie heb ik geen last van. Het is vaker hoe meer gear hoe lager de productiviteit is.
Je legt overigens ook woorden en opvattingen in iemand anders de mond, waar lees jij dat ik een gearlust heb die onbereikbaar is?

Overigens irriteer ik mij aan de manier waarop jij dingen voor jezelf rechtvaardigt, in je laatste post doe je het weer.
Ik irriteer me dan een beetje omdat ik een mooi forum vervuild zie worden (helaas doe ik er nu ook aan mee) met onzin.

Jij ook succes met je muziek en hobby: kopen surfen kopen

Status
Please reply by conversation.
Back