klinkske
boeketje voor de vrouw
Ik vroeg me af of er geen hulp voor compressor dummies kan hier:
Stel, ik wil mijn gear beschermen tegen mijn sherman filterbank zoals de manual aanraad. Hoe stel ik m in?
Heb een cs2 pedaaltje van boss en een 3632.
Doel is zo min mogelijk geluid beinvloeden, enkel geen ongewenste pieken. Cs2 is zachter in dan bypassed. Vervelend zonder mixer naar de interface, te zacht.
Andere mensen hebben misschien ook heel gerichte instel vragen, als iemand een antwoord kent, dank.
Stel, ik wil mijn gear beschermen tegen mijn sherman filterbank zoals de manual aanraad. Hoe stel ik m in?
Heb een cs2 pedaaltje van boss en een 3632.
Doel is zo min mogelijk geluid beinvloeden, enkel geen ongewenste pieken. Cs2 is zachter in dan bypassed. Vervelend zonder mixer naar de interface, te zacht.
Andere mensen hebben misschien ook heel gerichte instel vragen, als iemand een antwoord kent, dank.

Zo hard mogelijk opnemen is helemaal niet nodig in een moderne interface op een Daw. Daarom is recorden nu ook zo makkelijk geworden. Zorg dat de bron optimaal is voor dat ie bij de interface aankomt en je kan het eigenlijk bijna niet keer fout doen, zolang je maar niet clipt. Dus blijf er royaal onder, mixt iTb ook nog makkelijker vind ik.