Ik wil mijn AN1x verkopen omdat hij al een tijd niks meer te doen heeft gekregen.
Ik heb hem altijd gebruikt voor mijn producties en hij heeft me nooit in de steek gelaten.
Daarna heeft hij een lange tijd dienst gedaan als masterkeyboard met al zijn draaiknoppen die toewijsbaar zijn.
Nu wil ik hem toch maar verkopen.
Hij heeft in zijn leven wat littekens opgelopen:
-De volumeknop heeft besloten weg te lopen en niet meer terug te komen. De plek waar deze ooit zat is ziet er nog steeds verlaten uit zoals te zien op de foto.
-De plek rond de cut-off (hoe zou het ook niet) is redelijk versleten en mist daar een laagje van de layout/verflaag. Ook te zien op de foto.
Verder 100% werkend. Maar dus hier en daar zoals je kan zien wat plekjes.
Ik heb ook de AN1x editor voor de pc. Deze komt met heel erg veel patches.
€ 300,00
Ik heb hem altijd gebruikt voor mijn producties en hij heeft me nooit in de steek gelaten.
Daarna heeft hij een lange tijd dienst gedaan als masterkeyboard met al zijn draaiknoppen die toewijsbaar zijn.
Nu wil ik hem toch maar verkopen.
Hij heeft in zijn leven wat littekens opgelopen:
-De volumeknop heeft besloten weg te lopen en niet meer terug te komen. De plek waar deze ooit zat is ziet er nog steeds verlaten uit zoals te zien op de foto.
-De plek rond de cut-off (hoe zou het ook niet) is redelijk versleten en mist daar een laagje van de layout/verflaag. Ook te zien op de foto.
Verder 100% werkend. Maar dus hier en daar zoals je kan zien wat plekjes.
Ik heb ook de AN1x editor voor de pc. Deze komt met heel erg veel patches.
€ 300,00