• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Fostex 450 mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
Ik heb hem te leen en de eigenaar wil er vanaf dus bij deze:

Fostex 450 mixer

- 16 kanaals versie, 2 kanalen doen het niet, dus effectief 14 kanaals mixer met nog 4 subbussen met inputs
- 2 auxen (1 mono, 1 stereo)
- fantoom voeding per kanaal
- direct out per kanaal, post EQ
- dubbele parametrische heerlijke EQ
- 4 sub bussen met ins en outs per bus
- gebouwd als een tank, dubbele metalen casing, kwaliteits spul.
- incl. originele nederlandstalige handleiding en engelse korte handleiding met tekening.

Deze heeft wat actie gezien maar werkt buiten de 2 kanalen (1 en 3) nog prima en kraakloos.
De hele casing, caps, faders zijn door mij gestofzuigd en vetvrij gereinigd en de pots zijn weer soepel gemaakt.
De klank verbaast mij behoorlijk in positieve zin, daarom heb ik voor toekomstig gebruik nog een andere 8 kanaals versie staan. Persoonlijk verkies ik deze boven iedere tascam, spirit of behringer in dezelfde 2e hands prijsklasse.

Mag weg voor 150 euro ivm de 2 kanalen. Gaat op ebay voor rond 200-250 euro/dollar weg en dat zijn 8 kanaalsversies. Werkend te horen en te zien.

attachment.php

attachment.php

Attachments

• 20150930_015403.jpg
    20150930_015403.jpg
    108,1 KB · Bekeken: 166
  • 20150930_015443.jpg
    20150930_015443.jpg
    101,8 KB · Bekeken: 160
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back