Delta 66 probleem

><i

Leipste Lid!
Een maatje van me heeft het volgende probleem met zijn delta66:

Logic 5.5.1 werkt prima maar na een half uur krijgt ie bij het afspelen een asio overload message, uit het niets zo het lijkt.... heeft iemand een soortgelijke ervaring toevallig??? verschillende buffergroottes geprobeerd, pentium4 2.4 parametric eq van tc native en reverb + wat logic plugin's zijn de enigen die geladen zijn... het vreemdste is dat het initieel wel werkt, maar pas na een half uur ongeveer spaak loopt???

Heel erg raar en vooral heeeeel erg vervelend... ook wanneer je iets hebt meegemaakt dat hier op lijkt, plz post je ideeen..

Heb dit weleens met een combie van grafische kaart en game gehad (TI4200). Pas na een kwartier problemen met de graphics. In de game zat een command line waar je /vidreset kon ingeven. Zou je ook een ASIO reset kunnen geven (buffer leeggooien)?

zoiets lijkt het wel te zijn idd.... maar asio resetten is wel een botte bijl methode, ook als je die hebt gereset, daarna is de "stop" een stuk eerder een feit..

Origineel geplaatst door ><i
zoiets lijkt het wel te zijn idd.... maar asio resetten is wel een botte bijl methode, ook als je die hebt gereset, daarna is de "stop" een stuk eerder een feit..

Ga mij eens vertellen hoe ik mijn geluidsdrivers reset. Erg belangrijk om te weten.

Origineel geplaatst door bikkel
Ga mij eens vertellen hoe ik mijn geluidsdrivers reset. Erg belangrijk om te weten.

[OT mode]
In Logic kun je iig je ASIO drivers "herstarten" via het volgende menu

audio -> audio hardware en drivers -> TAB blad audio drivers.

Als je hier een funcite uit / aan schakelt biedt Logic je aan dde driver te herstarten.
[/OT mode]

OK ik had gehoopt het in Windows te kunnen. Volgens mij kun je vanaf je prompt behoorlijk veel doen.

Back