• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TTSH kit - arp 2600 nabouw

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
ik was van plan m te laten bouwen want ik vind het en erg mooie synth, maar ik zie er van af vanwege een andere aankoop.

ik heb de kit van TTSH (dus het frontpaneel en de grote pcb + vco bordjes) en verder alle onderdelen die bij Mouser besteld moeten worden + de moeilijke onderdelen die bij Think vandaan moeten komen, op 2 transistors na.

ik ga het niet precies narekenen, want dan schrik ik waarschijnlijk, maar ik zit qua kosten ergens rond 1250.

wie 1000 euro betaalt, kan alles wat ik heb liggen overnemen en van daaruit de rest bij elkaar sprokkelen. (speakers, reverb tank, kast, voeding, die 2 capacitors of zo, dan ben je er misschien al)

alles is nog in dichte verpakking, behalve dan de frontplaat met board, ik was benieuwd hoe het er uit zag en ik heb de doos dus opengemaakt.

voor wie graag naar een grote doos met allerlei onderdelen en onderdeeltjes in kleine plastic zakjes kijkt, kan ik morgen evt wat foto's maken ;)

ps ik ben evt in de markt voor een oude drumdoos, zoals drumulator, sci tom, sci drumtraks, cr68, tr66, korg minipops, zoiets, een goede space echo 201, 301 of korg se is misschien ook wel leuk.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back