• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Warm Audio WA76, Rosetta 200

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

exel

Ouwe rot
Wegens verhuizing naar een nieuwe studioruimte, met meer plaats en dus behoefte aan meer racks en audiokanalen heb ik de volgende overbodige items in de aanbieding:

Apogee Ensemble
Firewire interface met 8 in- en uitgangen, alsmede connecties voor S/PDIF of ADAT interfaces. Kan ook dienen als standalone 8 kanaals AD/DA (zo heb ik hem in gebruik gehad) om een andere interface aan te vullen. Af te halen in Lekkerkerk, of te versturen. Vraagprijs €600.

Apogee Rosetta 200 192KHz
Standalone hoge kwaliteit tweekanaals AD/DA converter met S/PDIF en AES verbindingen, sample rate conversion en aptomizer. Af te halen in Lekkerkerk, of te versturen. Vraagprijs €500

Zaor Miza88 XL studiomeubel
Zeer solide studiomeubel met 3x 6U 19" racks ingebouwd, plateau voor monitors, en tray voor 88 toetsen masterkeyboard. Staat in Rotterdam en zal daar ter plaatse uit elkaar gehaald moeten worden. Het zit allemaal op een Ikea-manier in elkaar, maar het is iets van 200 kilo hout, dus neem iemand mee. Om deze reden alleen op te halen. Vraagprijs: €200.

De ensemble is ook uit de running. Er komt wel een compressor in de aanbieding bij. Als een oplettende mod de titel kan veranderen naar 'Apogee Rosetta 200, Warm Audio WA76' dan wordt dat gewaardeerd.

Voor de volledigheid heb ik dus nog te koop:

Apogee Rosetta 200 192KHz
Standalone hoge kwaliteit tweekanaals AD/DA converter met S/PDIF en AES verbindingen, sample rate conversion en aptomizer. Af te halen in Lekkerkerk, of te versturen. Vraagprijs €500

Warm Audio WA76
Betaalbare 1176 cloon. Bekend van TV. Vraagprijs €400

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back