• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Fostex 454 mixer & Ibanez DM2000 delay te koop/ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ElektracidZ

Ouwe rot
Fostex 454 - 80 euro - verblijft momenteel in Enschede

Mixer met 8 mono kanalen met inserts (zijn ook als individuele outs te gebruiken) en 2 auxen en 4 subgroepen die ook elk aparte outs en ook nog ins hebben.

Van metaal en plastic, gebouwd als een tank, lekker grote knoppen en schuiven (geen gefriemel) en een (vind ik dan) flexibele en lekker klinkende EQ (3 kanaals, lo mid hi, maar de lo kan ook dienst doen als mid).

Nog in goede staat, wel wat krasjes en sommige knoppen kunnen even ruis geven als je er aan draait (omdat ie al even stil staat hier), maar de mixer werkt prima. De 454 moet weg, omdat ie meer ruimte nodig heeft dan mijn klein studiootje kan bieden.

Ruilen kan eventueel. Midi controllers met veel knoppen bijvoorbeeld ben ik misschien wel voor te porren (uc33, remote zero, etc), doe een voorstel en wie weet.

Attachments

• fostex.jpg
    fostex.jpg
    68,5 KB · Bekeken: 141
+ ook te koop: Ibanez DM 2000 digitale delay
Hands on delay met lekker veel knoppen en een modulatie input, dus kan ook communiceren met je eventuele andere synths of effecten met CV out.

Vorige eigenaar heeft een aardige lang snoer plus bijpassende grote stekker er aan toegevoegd, maar dat doet uiteraard niets af aan de werking.

75 euro

@mod graag + Ibanez DM2000 delay
aan de titel toevoegen, alsjeblieft?

Attachments

• ibanezfront.jpg
    ibanezfront.jpg
    8,8 KB · Bekeken: 127
  • ibaneztop.jpg
    ibaneztop.jpg
    38,3 KB · Bekeken: 122
Delay is weer beschikbaar, krijg geen antwoord van koper.

Komt bij een korg Microkorg. In goede staat, met mic en originele adapter. Geweldig geluid, maar ik doe er te weinig mee.

@Mods: willen jullie de titel aan passen naar : "Microkorg/Fostex 454 mixer/Ibanez DM2000" ?

Prijzen:
Ibanez DM2000: 65 euro inclusief verzending
Fostex 454: 70 euro (+13,95 in geval van verzending)
Korg microkorg: 200 euro (+ 6,95 in geval van verzending).

En nog een foto van de Microkorg in kwestie

Attachments

• IMG_20151025_124126.jpg
    IMG_20151025_124126.jpg
    62,5 KB · Bekeken: 128
Ibanez DM2000 is verkocht.

Fostex 454 is er nog. Fijne mixer. 65 euro? Voorstellen zijn welkom.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back