Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.
Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.
origineel en in zeer goede staat... enig minpuntje is een verkleuring in het plastic aan de bovenkant... heeft ooit de zon opgestaan terwijl er een boek ofzo op lag.
qua sound perfect...
Hey das ook toevallig, de mijne heeft ook op de bovenkant aande zijkanten verkleuring, in het midden niet, misschien hoort er op het origineel een sticker.
dat is grappig dobber!... ik heb je net iets anders aangeboden in jouw thread!!
zou het zo doen, maar helaas verkoop ik de cr voor een vriend van me die het alleen voor geld wil verkopen (geld ook voor de kawai en jupiter die ik hier verkoop)
Zeg Koedie'ke, als jij nou die X-911 van mij neemt, ik die c-8000 van die vriend van jou, en die vriend wat geld van die spaarrekening van jou? Everybody happy!
aan de andere kant; laat ik me ff niet blindstaren op mijn liefde voor drumbakjes... 325 euro??? Ik zie net een add van eentje voor 100 euro... ook hier in Nederland, van begin dit jaar. (zoek ff binnen dit forum op "cr-8000")
Denk dat ik ff afwacht totdat er iemand aan komt zetten met een beter prijsje! Weet in ieder geval dat dit ding wel sounds heeft die ik wel graaf.
En nou vertel 's ff wat over die Teac in die andere draad...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.