• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha AIEB2 Output Expansion Board

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

peterke1

Nieuwkomer
Hallo

Ik heb hier nog een Yamaha AIEB2 Output Expansion Board liggen deze is splinter nieuw en nog
in de verpakking, ik had ooit een aantal jaren geleden een digitaal mengtafel gekocht van yamaha
en een extra digitale uitgang er bij besteld, deze had ik nog niet nodig gehad en wou hem nu pas installeren
nu merk ik dat de verkoper zich indertijd vergist heeft en een verkeerde kaart bij gedaan, deze is voor de motif en sommige samplers van yamaha.

The Yamaha AIEB2 Output Expansion Board expands the input/output capabilities of your MOTIF Workstation, RS7000 Music Production Studio, A4000/A5000 Professional Sampler or S80 Synth.
6 Analog, 1 S/PDIF Optical, 1 S/PIDF Coaxial Output Expansion Board for MOTIF and A4000/5000
Really turns your synth or sampler into a serious recording machine.

als iemand interesse heeft mag voor 200€ weg nieuw koste deze indertijd rond de 450€

Attachments

• $_3.JPG
    $_3.JPG
    94,9 KB · Bekeken: 152
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back