• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te ruil: Roland D-50 tegen Korg Poly-61 of JP8000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikejungerius

Ingeburgerd
Beste forumleden,

Hierbij bied ik mijn Roland D-50 te ruil aan tegen een Korg Poly-61 of een Roland JP8000. Mijn D-50 is in 100% perfecte staat, zowel technisch als optisch. Ik ben de tweede eigenaar en hij heeft altijd rook/stofvrij in de studio gestaan. Inclusief originele handleiding(en), een Roland sustain pedaal en 2 x D-50 ROM memory cards.

Een van de warmste digitale synths die ik ken, mooie klank maar wil graag meer live tweak mogelijkheden (sliders/knobs).

Indicatiewaarde: 350,-

Andere ruilvoorstellen zijn van harte welkom 8)

Update: ook gewoon te koop. Dan doe ik het met een omweg. Originele adapter zit er uiteraard ook bij.

Te koop of te ruil:

Roland D50, 100% technisch en optisch.
Inclusief: Originele adapter, originele handleidingen, roland sustain pedaal en 2 x ROM cards.

€350,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back