• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg/ yamaha /Doepfer dark energy mk1+ glide modification

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

chemicalxposure

The Only Constant Is Chan
Doepfer dsrk energy mk1 plus glide modification... graag ruilen tegen ander cool spul....
Yamaha S03-/ korg volca keys te koop of te ruil

Iets met waldorf en wavetables *geen blowfeld* Q of Xt... oberheim matrix 1000 s ook leuk...
Iets met drums, Roland TR8, Jomox, of mss iets met t merk Elektron..
Of mss een vette synth.., dikke fx bak, analoge delay, etc .*daarvan heb ik r zat, maar , zoiets als genoeg gear bestaat niet :D,

Heb je iets dat hierbij een beetje innde buurt komt, analoog / digitaal...maakt niet echt uit, ast maar kick ass klinkt...

Surprise me XD

Cheerssss

Bericht door een moderator:
Vaker dan eens in de drie dagen schoppen is niet toegestaan.

Hoe breng ik mijn advertentie onder de aandacht?

Je kunt je advertentie opnieuw onder de aandacht brengen door een antwoord op je eigen advertentie te plaatsen (ook wel 'schoppen' genoemd). Doe dit niet vaker dan één keer per drie dagen.
https://www.synthforum.nl/forums/faq.php?faq=marktplaats#faq_marktplaats_algemeen

Doe je dit wel, dan wordt je advertentie verwijderd. Ook het eventueel reageren op dit bericht wordt als schoppen gezien.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back