ff voorstellen

foton

Baby's got an atom bomb
Ik was al een tijdje lid van dit forum, maar ik had me nog niet even voorgesteld.

Ik ben Pieter Christiaan Wouda en kom uit Friesland.
Ik probeer nu zo'n 4 a 5 jaar muziek te maken. Ooit eens begonnen met een aantal trackers.
Nu maak ik veel gebruik van Reason. Qua hardware gebruik ik een Yamaha DX7IId, Peavey 1600x, Behringer mx2004a, een versterkertje, en een paar referentie monitoren.
Qua muziek houd ik Fluke, Underworld, Chemical Brothers, etc. , maar ook van filmmuziek van o.a. Hans Zimmer en Greame Revell.
Mijn muziek is dan ook enigzins geinspireerd door de opgenoemde bands en componisten.

Een oud muziekje wat ik heb gemaakt is hier onder te downloaden.
http://home.wanadoo.nl/foton/backdraftv2.ogg

Dat was het wel zo'n beetje, als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.
:doei:

Overeenkomsten tussen Chrizz en Foton:

Yamaha Dx7IID, heb ik ook
Underworld, jaja zeker goed
Chemical Brothers, ook goed

Kortom welkom
:mega:

Gegroet, Foton! :doei:

Lekker relaxed liedje heb je daar gebakken. Puts, puts!

(en ja hoor, alweer een nieuwe Fries op het forum)

Dank u allen :mega: :mega: :mega:

Hey Sly Dog, wanneer komen er nieuwe downloads op jullie site?
Volgens mij heb ik wel eens wat muziek van jullie gedownload, kan het alleen niet terug vinden op mijn computer.

wlkoem (volgens een of ander Engels onderzoek schijnt het niet zoveel uit te maken hoe de vogorde van letters in een woord is zolang de eerste en de laatste maar op de goede plek staan) :)

Origineel geplaatst door foton
Hey Sly Dog, wanneer komen er nieuwe downloads op jullie site?
Volgens mij heb ik wel eens wat muziek van jullie gedownload, kan het alleen niet terug vinden op mijn computer.

Binnenkort komen er op de site "Muziekcultuur, ken dat in de frituur?" weer een paar nieuwe 'foute' remixes te staan van onder meer Rob de Nijs, Marco Borsato en het nummer Gaybar van Electric6.:mega: :mega: :mega:

Op het gebied van de serieus doordachte muziek komen er binnenkort eindelijk weer nieuwe tracks op onze Planet Unknown-site te staan.:halleluja

WELCOME!
bean.jpg

Back