Epidemie
Ingeburgerd
Hallo, ik heb gisteren mijn 303 met kenton mod uitgetest op ableton 9. Ik krijg alles aan de praat; Cv, gate, filter, accent...maar geen slide! De slide staat ingesteld op aux 3(aux output van kenton) en aux 3 staat op controller #18 standaard. Als ik de waarde van deze controller aanpas in de envelope sectie in ableton gebeurt er niets. Bij de accent en filter cufoff doe ik exact hetzelfde en daar lukt het wel.
Ook al werkt de slide niet, toch hoor ik een soort portamento effect ( terwijl die functie toch uitstaat op de kenton zelf)
Ook klinkt de 303 soms gedetuned op het begin van het pattern omdat de laatste noot van de pattern hoger is dan de eerste noot.
Buite dat ik noten kan triggeren op verschillende toonhoogtes , loopt alles toch maar een beetje scheef...
Misschien is de slide input losgekomen ofzo? iemand suggesties
Ook al werkt de slide niet, toch hoor ik een soort portamento effect ( terwijl die functie toch uitstaat op de kenton zelf)
Ook klinkt de 303 soms gedetuned op het begin van het pattern omdat de laatste noot van de pattern hoger is dan de eerste noot.
Buite dat ik noten kan triggeren op verschillende toonhoogtes , loopt alles toch maar een beetje scheef...
Misschien is de slide input losgekomen ofzo? iemand suggesties