[Roland] I've got my SH-32 :)

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Johannes Heil is ook een vervend SH101 gebruiker en weet er ook nog heel wat meesterlijke geluiden uit te halen. De SH32 is ook zeker wel een goeie bak, alleen zul je eerst diep in het ding moeten 'duiken' voordat je er iets uithaalt.

Mwah.... om nou te zeggen dat je meesterlijke geluiden uit een sh101 kunt halen gaat me ook wel weer wat ver. Het is een prima ding hoor en zeker wel één van m'n favoriete synths, misschien wel m'n meest favoriete van wat ik heb, maar het is wel gewoon een low budget beperkt ding, waar je zeker wel erg goed bruikbare sounds uithaalt, maar dat is het dan ook wel weer.

Hmmm... volgens mij zijn er ook wel synths te noemen waarvan ze op het moment van uitkomen zeiden dat het prut was en nu nog steeds is.

Maar als je tevreden bent met je SH32 dan is dat toch alleen maar goed.>:|

Ondanks alle discussies hier ben ik ook nog tevreden met mijn quasimidi quasar, maar dat is een heel ander verhaal.=)

de sh32 is gewoon een "geinig voor weinig" synth. je moet hem niet als main synth gebruiken, maar om aparte en freaky bijgeluiden in je nummer toe te voegen. want hij heeft bizar veel aparte golfvormen.

het filter kan je beter van afblijven, want die vindt ik dan wel, bar slecht. maar goed wat wil je voor dat geld.... ja ik weet het AN + DX samen 8o)

Hey gefeliciteerd met je nieuwe synth! Ik heb er ook een tijdje mee zitten spelen en ookal begreep ik er niet veel van, hij leek me wel leuk

Hij ziet er leuk uit idd en klinkt ook wel 'candy'...tis echte ear-candy...vertel 's hoe die bevalt na een paar weken gebruik en schrijf anders een keer een goede review.

Redstudio Geniet er maar van ! ;) en ja laat nog is iets weten of zwier er nog is een mp3tje tegen aan altijd plezant al is het een arpje !

sh32

sh32

Origineel geplaatst door Redstudio
Ik heb effe een geluidje opgenomen.
ik heb het geluid effe snel gemaakt en die arp ook zelf gemaakt. Best wel geinig om je eigen arps te maken.

http://www.easymobiel.nl/prive/rob/sh32geluidje.mp3

leuk gedaan ik heb hem zelf ook niet een raar ding voor het geld
maar de roland jp8080 is toch wel vetter kwa sound vind ik maar goed hij is ook eens zo duur
welke sounf bank was dit in jou demo klinkt wel moo!
dus geen raar ding groet pado

trance maker:dubbel:

hahaha .... lache dit .... redstudio heeft z'n sh32 gekocht in maart 2002 zo'n 1,5 jaar geleden .... hahaha

Maar nogmaals veel plezier met je sh redstudio. (als ie um nog heeft, dan ??)

:okdan: Ik vindt de demo van de 32 best goed klinken,er zit een demo'tje bij die me doet denken aan de eerste nummers van Jeff Mills en Robert Hood op het label Mplant.

En je hebt wat 808 en 909 sounds en de ritmeshot van de 909 die de Jomox niet heeft.

hehe, grappige thread geweest. Maar al bij al komt de sh32 er nog goed uit vind ik, als begin ding alleszins!
en die trance sample dat er uit geperst werd klinkt ook niet slecht!!!!

klinkt zeeer interessant voor een beginner like me ;)

greetz

cloudy

Origineel geplaatst door 6 trak
beter 1 SH-32 in de hand dan 10 MC-303's in de lucht... :D

LOL

De MC-303 was mijn eerste en werkelijk meest slechte aankoop.

Zo'n SH-32 zie ik enigzins wel zitten.. ga 's speuren of i 2ehands te krijgen is ergens.
Het lijkt me wel een leuke speeldoos. Ben ook weer een beetje opzoek naar een all-rounder voor "op reis".
De EM-1 en Revolution lijken mij ook wel wat..

Cool

Back