Korg Delta.

astronaut

Ouwe rot
Niet echt nieuw maar wel al enige tijd op www.tools4tones.nl in Nijmegen. Heb zelf even overwogen of het wel wat is. De verhalen op internet zijn niet al te positief. Ieman ervaring met die apparaat?? Die knakker aldaar vraag er 250 euro voor en dat maakt het helemaal een twijfelaar. Voor zo'n 150 euro zou ik er wel even over denken.

Voor de liefhebber.

Grt. Astro.:biertje:

Attachments

• korg_delta.jpg
    korg_delta.jpg
    57,7 KB · Bekeken: 110
Ja gezien.

Ja gezien.

Heb deze ook gezien. Althans als we het over dezelfde hebben. Ik heb inmiddels de Delta ook gehoord. Ben ik zo'n maf dat ik met een bontempi orgeltje nog wat kan dus tja. Nee, het geluid is niet al te denderend. Als string synth is het eigenlijk best wel om te lachen. Hij ziet er veel indrukwekkender uit dat dat hij klinkt.

Grt Astro.

Ik heb er 1 gehad, in 1988;

Dit apparaat is net zoals de VC-10 mooi om te zien, maar stelt eigenlijk niet veel voor.

Je kan een layer maken met een string en een soort orgel/bas geluiden,.

Heel weing editeermogelijkheden, geen midi, geen effecten niets.

100 euros is al een goede prijs mits hij in goede staat is. Toetsenbord is erg slecht.

Je kunt beter iets kopen van de Yamaha SK serie.

Take care

EF

Ik heb de Delta ook gehad, ziet er cool uit maar klinkt niet. Als je strings aandikt met een chorus (veel depht) en wat delay/reverb is ie enigzins te pruimen maar mooi wordt het nooit.
Enkele leuke basgeluiden zijn er wel uit te halen, maar dat kan uit vele synths.

met tools4tones heb ik overigens perfecte ervaringen, over het algemeen scherp geprijsd, goede service/garantie/kwaliteit en prima inruilmogelijkheden.

Tools is prima hoor

Tools is prima hoor

Origineel geplaatst door toetsenistje
met tools4tones heb ik overigens perfecte ervaringen, over het algemeen scherp geprijsd, goede service/garantie/kwaliteit en prima inruilmogelijkheden.

Nee, begrijp me niet verkeerd over het algemeen vind ik de prijzen leuk e.d. maar die Delta dus te duur. Over inruilprijzen niets te klagen.

Grt Astro.

8)

Astro (sorry ff offtopic),

ik zie in je gearlist staan dat je een GEM PK4900 hebt, dit is de allereerste synth die ik ooit heb gehad, ik denk dat je hem zelf voor de nostalgische gevoelens hebt gehouden, geluid en mogelijkheden zijn mijnsinziens niet echt vooruitstrevend. Mijn vraag is of je misschien een digifototje van de synth heb, ik wil nl. een site maken waar m'n gear en ex-gear staat afgebeeld, ik heb op het net overal gezicht maar niet gevonden, ik hoor ut wel.

Back