Flight case schuim

Inspiran

Administrator
Kortelings kan ik van een forumlid een flight case kopen waar ik mijn Roland D-50 wens te bewaren. Heeft er iemand kennis van flight case schuim dat de vorm van de D-50 kan aannemen zodat deze stevig vastzit? Of moet je dit zelf op maat snijden?

(eigenlijk zoek ik iets zoals oasis in bloemerij dat je bijvoorbeeld kan indrukken en dan de nieuwe vorm blijvend aanneemt)

Andere ideeën zijn welkom.

Dag Inspiran,

In uw buurt (Zelzate) zou er een verpakkingsbedrijf zitten die van die dikke zwarte
schuim verkoopt voor toestellen. Dit kan met de laser gesneden worden, in één stuk maar
ook in lagen als je minder dikke koopt.

Ik heb een lasersnijmachine en wil dit wel kosteloos snijden voor u hoor. Mijn omgeving
Erpe Mere (niet zo heel ver via de R4, toch?)

ps : Oude lasermachine is verkocht en al weg maar de nieuwe moet hier binnen enkele
weken zijn (ze zou er al moeten geweest zijn maar ergens wachten op douane of zoiets).

:eureka:

Dat is super! Weet je toevallig welk bedrijf dat is en hoeveel van welk type je normaal nodig hebt? Dan kan ik eens gaan horen.

Laat maar eens weten wanneer de machine eraan komt.

Mvg,

Daniel

Dag Inspiran,

In uw buurt (Zelzate) zou er een verpakkingsbedrijf zitten die van die dikke zwarte
schuim verkoopt voor toestellen. Dit kan met de laser gesneden worden, in één stuk maar
ook in lagen als je minder dikke koopt.

Ik heb een lasersnijmachine en wil dit wel kosteloos snijden voor u hoor. Mijn omgeving
Erpe Mere (niet zo heel ver via de R4, toch?)

ps : Oude lasermachine is verkocht en al weg maar de nieuwe moet hier binnen enkele
weken zijn (ze zou er al moeten geweest zijn maar ergens wachten op douane of zoiets).

:eureka:

Back