Zijn er hier goede (DSP) Programmeurs?

NI Reaktor 6 al eens geprobeerd? Daar kan je al je creativiteit vast wel in kwijt.

Het is alleen maar onduidelijk omdat ik niet mijn idee aan de grote klok ga hangen natuurlijk zodat iedereen het kan gaan maken als iemand anders het ook zou willen :)

En dan maak je het, kan alsnog iedereen het maken. Ik geloof niet in zogenaamde nog niet bestaande briljante (commercieel levensvatbare) ideeen die je meteen weggeeft als je er meer dan 3 woorden over roept. En geloof ook niet dat je het dan zou kunnen patenteren.

maar je weet nooit, misschien sta je straks in de quote500 van 2020:mega:

En dan maak je het, kan alsnog iedereen het maken. Ik geloof niet in zogenaamde nog niet bestaande briljante (commercieel levensvatbare) ideeen die je meteen weggeeft als je er meer dan 3 woorden over roept. En geloof ook niet dat je het dan zou kunnen patenteren.

maar je weet nooit, misschien sta je straks in de quote500 van 2020:mega:

Zelfs als het een compleet revolutionair idee is, dan is degene die het idee als tweede uitvoert vaak beter uitgerust om de kinderziektes te omzeilen.

Als ik het hoor wil jij de mixer aanpassen van je audio software ?, maar je weet nog niet welke software..
Onmogelijk volgens mij.

Je ken beter zelf een mixer plugin maken.

Dat is hoe console-emulaties werken: op elk kanaal een plugin er bij en op de master een soort masterplugin die de kanaalplugins kan aansturen via interproces-communicatie. Volgens mij niet zo makkelijk te doen, maar goed. Nu alleen nog wachten op de aankondiging op NAMM 2017 ;)

Back