netfilters

Deminga

Ingeburgerd
Heeft hier iemand een netfilter? die reviews klinken so so .....doe tussen je gear en lichtnet plaatsen voor instant geluidsverbetering, meer dynamiek, definitie, helder etc

the difference was remarkable. No subtle changes here -- from the moment I powered the system up it sounded like one twice the price

quote komt van soundonsound review

Interessante upgrade of audiofiel bijverschijnsel ?

Tja vind het ook heel raar...
Een netfilter wat dus je geluid qua dynamiek verbeterd...

Hmmm, nu ik het hele verhaal gelezen heb, kan ik er toch wel weer inkomen.

Alleen hoe ze het brengen vind ik weer zo :r alsof al je problemen ineens de wereld uit zijn en nooit meer ruis.... :gaap:

maar 200 P, zo'n sonische zeikerd ben ik nou ook weer niet :D

Maar dynamiek? dat gaat er bij mij niet 1,2,3 in, misschien dat er hier iemand anders over denkt....

Laatst gewijzigd:
dynamiek hmmm, misschien omdat volgens hun stil ook als echt stil wordt ervaren

Verder las ik net, als je snachts werkt zou je dit geluid ervaren omdat er minder storingen op t lichtnet zijn ( minder stroomverbruikers die aanstaan)
Nu ervaar ik mn muziek snachts wel als beter...maar dat lijkt me meer te danken aan de stille omgeving

Ik vind die netfilters ietwat audiofiel aandoen, kleine verschilletjes voor enorme bedragen...als je eraan begint ga je nooit meer stoppen met duurdere kabels en accesoires aanschaffen.

p2000 review
fd 6

ik kwam er eigenlijk op omdat ze op mp en 2ehands voor nette bedragen de deur uitgaan

Als je minder ruis hebt dan heb je meer dynamiek.
Alle ruis haal je nooit weg maar als je de ruis van -65dB naar -75dB kan trekken (theoretisch) dan houd je 10dB meer dynamiek over.

Maar netfilters en voltage regulators (lijken wel erg veel op elkaar) hebben volgens mij wel hun nut hoor. Maar toch dat het niet bepaald goedkoop is en het weinig verschil uitmaakt.

Maar voor (relatief)weinig koop je ook als een APC power dinges en daar hang je je mixer en computer of zo aan en die filtert er al wat meer uit. Ook handig als de stroom uitvalt en je computer doet het nog (even).

Trouwens als je een scoop aan het net hangt dan schrik je je zowieso rot wat voor rotzooi er allemaal doorkomt. En door die rotzooi er zo kwaad mogelijk uit te filteren gaat je apparatuur ook langer mee. En vreemd genoeg hebben apparaten met een adapter daar dan minder last van omdat die door die transformator er veel rotzooi uit haalt.

Ik geloof er wel in .
Ik heb hier apparaaten die brommen en ruisen die bij anderen stil zijn .....
Wil het wel eens uit proberen . Of hebben we het hiet niet over " uitprobeer" prijzen ?

Ik heb 2 APC upsen (1000VA & 1200VA dacht ik) gekocht bij een knakker voor EUR275. Kan nog niet vertellen of het ook echt werkt, studio is nog niet klaar. De 'knakker' die ze verkocht vertelde wel dat hij regelmatig audiofielen als klant heeft voor de upsen. Check de tweedehands sites via vergelijk. Mijn 'knakker' heet trouwens Eddie (of Eddy) van der Heide. Hij koopt apparatuur van bedrijven en verkoopt het met bon weer door. Aardige vent.

Back