19" Cassette Deck

Status
Please reply by conversation.

rivomusic

Stamgast
Hi,

Ik ben op zoek naar een 19" rack cassette deck.

Ik kwam de Tascam 112 tegen in deze thread:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=193004

Iets soortgelijks is waar ik naar op zoek ben. Ik wil gewoonweg op tape opnemen vanuit m'n mixer. En ik wil met een rackversie de ruimte gebruiken die ik in mijn rack heb en dus niet nog ergens los een apparaat stallen.

Wie heeft er van zulks voor mijn in de aanbieding.

Misschien handig te vermelden... ik wil er maximaal 80 euro aan uitgeven.

Svp een pb'tje.

de 112 is eerder cheap ,heeft maar twee koppen en vermijd je best,je wil de 112MKII of de 112r,die hebben 3 koppen ,door de 3 koppen kan je onmiddelijk horen hoe je opname klinkt terwijl je aan het opnemen ben,en heb je geen verassingen en kan je je level wijzigen om een bepaalde sound te bekomen met 2-koppen decks kan je dat niet.

ik heb 4 112MKII's en een 112r

Je moet iets meer als 80euro geven anders lukt het niet voor een tascam

Dank voor de tips Egres!

Daarmee ben ik overtuigd dat ik dus op zoek ben naar een Tascam 112 MKII of 112r.

Of iets soortgelijks uiteraard...

Je kunt ook een 19" rackplaat kopen natuurlijk, kun je er elk apparaat op knallen wat je wilt.
Wel ff checken wat de draagkracht is.

Daarnaast zou ik ook zoeken op TEAC, is de voorganger van Tascam (zelfde bedrijf volgens mij)
Deze hebben iig ook van die oude modellen die precies hetzelfde zijn/eruit zien als de tascams.

je vermijd best de tascam 122 en teak 510,deze sijn ook in 19'' maar de sound is niet zo goed VS de latere 122MKII,ook zijn het heel oude spullen intern,alle transport controls zijn met oude relais bvb echt vintage spul

ik heb deze dus ook gehad ter verduidelijking.

in mijn tweede post foutje het is de 122MKII die ik aanbeveel of de 112r

Status
Please reply by conversation.
Back