• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

plugins te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PaulB

Stamgast
Te koop

PSP Audioware OldTimer ME € 45
Dmitry Sches Diversion € 60
DiscoDSP Corona € 45 (transfer fee van € 9 voor mijn rekening)
FXpansion DCAM Synthsquad € 90 (transfer fee van $ 50 voor mijn rekening :kont:)
Big Tick Rhino (audioMIDI version) incl 3 soundbanks € 20
Native Instruments Scarbee Jay Bass € 35 (Kontakt instrument)
Native Instruments Razor € 38
Arturia V-Collection 2 € 75
Contains Minimoog V, ARP 2600, CS-80, Jupiter 8, Modular, Prophet V

Alles via paypal

Groeten Paul

Diversion is verkocht :verkoght:

Erbij komt: mijn gehele Korg account met M1, Waverstation, Polysix en Mono/Poly voor € 65.

Overigens gelden deze lage prijzen gedurende de xmas sales. Vanaf 4 januari gaan de prijzen weer naar normale levels :maffia:

Fabfilter vervalt.

Verder nog:

PSP Audioware OldTimer ME € 45 --> mag weg voor € 38
DiscoDSP Corona € 45 (transfer fee van € 9 voor mijn rekening) --> mag weg voor 39

FXPansion DCAM Synthsquad --> mag weg voor € 80 (incl € 50 transfer fee)
Big Tick Rhino incl 3 soundbanks € 20 --> mag weg voor € 15
Native Instruments Scarbee Jay Bass € 35 (Kontakt instrument) --> mag weg voor € 30
Native Instruments Razor € 38 --> voorlopig gereserveerd

Razor is verkocht.

Voor de rest: laat weten wat je ervoor wil geven.. misschien komen we tot overeenstemming... :mexico:

Eventueel voor DCAM Synthsquad: ik kan ook m'n hele account aan je verkopen; je zit dan wel vast aan mijn username maar de prijs is dan leuk...

Leuk O&N gewenst!
Paul

Gelukkig 2016 iedereen!!

Nog te koop:

• DiscoDSP Corona € 39 (ik betaal transfer fee)
  • FXpansion DACM Synthsquad € 80 (ik betaal transfer fee) of gehele account voor € 40 (maar dan zit je wel aan mijn username vast)
  • Big Tick Rhino € 15 of gratis bij een van bovenstaande
  • NI Scarbee Jay Bass € 30
Paul

Jaybass verkocht aan een vriendelijk en geduldig forumlid :)

Nog aanwezig:

DiscoDSP Corona € 35 (ik betaal transfer fee van € 9)
FXpansion DACM Synthsquad € 80 (ik betaal transfer fee van $50) of gehele account voor € 35 (maar dan zit je wel aan mijn username vast; zit dan trouwens ook BFD Eco Drummer 1 bij)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back