• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mijn gear te koop VET!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ptol

Ingeburgerd
Ik heb er lang over na lopen denken, maar ik ga het toch doen... mijn spullen verkopen. Het lukt mij niet fatsoenlijk wat leuks er mee te doen. De apparaten zijn allemaal in nieuwstaat. Op sommige apparaten zit zelfs nog garantie! Alles heeft meer op 'off' dan op 'on' gestaan, vaak wegens tijdgebrek of gebrek aan inspiratie. Ik hoop dat een ander er veel plezier mee heeft en wellicht nog een hit kan scoren ;)

Komt 'ie:

1) Novation Nova Laptop. 7 maanden oud; 5 maanden garantie compleet in doos: € 550,-
2) Yamaha CS2X in nieuwstaat; krasvrij en met de handleidingen: € 350,-
3) Akai S2000 sampler met 32MB geheugen incl. handleidingen en MESAII: € 185,-
4) Novation Drumstation rack V1.3 incl. handleiding en zware voeding: € 245,-
5) Lexicon MPX100 dual Channel Processor, als nieuw in doos: € 175,-
6) Behringer Dual Flex pro EX2200 als nieuw in doos met garantie: € 60,-

Mocht je deze hele setup in één keer willen meenemen betaal je maar € 1500,- en krijg je er nog 2 Quicklok standaards gratis bij.

Ik kan versturen, mail me dan even over de voorwaarden. Alles is ook af te halen en werkend te zien in Rotterdam.

Check je PB tbv drumstation - vraagprijs is akkoord.
Mail even je gegevens dan kom ik deze week nog langs (do/vrij).

Bye,

Veel plezier zal wel lukken - mega vet apparaat.

Hij doet het prima Peter - thanx again.

8o)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back