• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ensoniq EPS incl. extra geheugen cartridge

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Hoi,

Heb hier een Ensoniq EPS staan die niet geheel in orde is.

De Ensoniq gaat aan, disk drive werkt, je kan geluiden van de disk loaden en de uitgang werkt ook.
Komt met geheugen uitbreidingscartridge.
Alle druktoetsen werken zonder problemen en display is strak.

Wat werkt niet:
De audio komt altijd heel hard binnen op de audio input, overstuurd als een malle en is voor mij dus niet bruikbaar.
Wat ik denk dat niet werkt zijn de beide faders, kan ook zijn dat ik het niet snap.

Dus ik denk zelf dat het een leuke deal is voor iemand met een EPS die de geheugen uitbreiding zoekt en reserve onderdelen, of voor iemand die sounds op diskette kan zetten, want dan werkt de machine zonder noemenswaardige problemen.....
Klank is erg mooi.

Prijs 100 euro aub.
Ophalen in Loosdrecht.

Attachments

• DSC_0142.jpg
    DSC_0142.jpg
    50 KB · Bekeken: 86
  • DSC_0144.jpg
    DSC_0144.jpg
    25,2 KB · Bekeken: 56
  • DSC_0150.jpg
    DSC_0150.jpg
    52,1 KB · Bekeken: 61
Wil er graag deze week vanaf ivm een komende verhuizing.....prijsdrop 75 euro....dat is de geheugen cartridge al waard, dus dan heb je er een gratis EPS bij.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back