• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Genelec 8050a

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Acidfever

There's no "I" in denial.
Te koop: set Genelec 8050a studio monitoren.
Reden verkoop is dat ik voor een setje kleinere monitoren ben gegaan i.v.m. mijn niet al te grote ruimte. Ik heb een aantal jaren erg veel plezier van deze monitoren gehad. Erg fijn ook zijn de tooninstellingsmogelijkheden om de klank van de monitor zo goed mogelijk aan te passen aan de plaats in je ruimte en akoustiek van je ruimte (zoals bijv. desktop tilt).

Staat: Heeft wat optische gebruikssporen (wat krassen op de behuizing - foto's op aanvraag). Technisch 100%!
Vraagprijs: 1500euro

genelec-8050a-421230.jpg

Maximum sound pressure level: 110 dB
Frequency response: 38 Hz - 20 kHz (± 2 dB), 35 Hz - 21 kHz (-3 dB)
Crossover frequency: 1.8 kHz
Driver dimension: Bass 8 inch + Treble 1 inch metal dome + DCW™
Amplifier power: Bass 150 W + Treble 120 W
Dimensions: H x W x D 452 x 286 x 278 mm with Iso-Pod™
Weight: 12.7 kg (28 lb)
Connectors: 1 x XLR analog in

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back