TME.eu in Nederland

SmartBits

hodie mihi cras tibi
Staff member
Misschien wel interessant voor zelfbouwers en reparateurs om te weten dat sinds vandaag tme.eu ook vanuit Nederland (Eindhoven) opereert:
http://www.tme.eu/nl/pages/News:welkom-in-nederland_.html
Met trots laten wij weten dat Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o. onlangs een kantoor heeft geopend in Nederland, het zevende buitenlandse kantoor alweer.

Het kantoor is gevestigd op het adres:

Transfer Multisort Elektronik B.V.
Beemdstraat 1
5653 MA Eindhoven
Nederland

Transfer Multisort Elektronik B.V. biedt een breed productassortiment van Transfer Multisort Elektronik Sp. z.o.o.

Onze Nederlandse klanten kunnen nu ook technische ondersteuning krijgen
via telefoonnummer (0031) 407 370 457
of via het e-mailadres: tme@tme-benelux.nl

Vanaf heden zullen goederen voor het Nederlandse territorium worden verkocht via het in Nederland gevestigde bedrijf, welke zullen factureren volgens de in Nederland geldende BTW regelgeving.
Al een aantal keer daar besteld (toen vanuit Polen geleverd), prima ervaringen mee. Soms een goed alternatief voor bv Mouser, met name shipping costs.

De Beemdstraat? Dezelfde straat als het eerste bedrijf waar ik ooit werkte (op nummer 29).

Toevallig vandaag wat besteld, volgens de track en trace zou het morgen geleverd worden. Dat is ook wat ze beloven op hun site.
Enige minpunt vind ik dat hun prijzen excl. btw vermeld staan

Dat de prijzen excl BTW staan is zeker een minpunt voor particulieren. Die zijn dat niet gewend.
Volgens mij mag dat niet eens van de wet als er aan particulieren geleverd wordt.
Dat is ook de reden dat veel sites zowel een zakelijke als een particuliere versie van hun site hebben of direct bij het product de BTW die er nog bij komt vermelden.

Edit: Linkje
https://webwinkelrecht.nl/informatieplichten/mag-een-prijs-exclusief-btw-getoond-worden/

Wel tof dat TME nu ook een vestiging in NL heeft.

Back